امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 
E-Mail Form
امکان ارسال ایمیل


 Scrolling alert button
 دکمه ای در حال حرکت




ادامه مطلب ...


Print Page Script
دکمه ای برای پرینت صفحه


 Reload on Resize
 رفرش کردن به هنگام تغییر اندازه جستجوگر




ادامه مطلب ...


Drop Down
یک منو بسیار زیبا


Message Reader
نمایش متن به صورت افکت




ادامه مطلب ...


Window Auto Maximize
اتوماتیک صفحه را ماکسیمایز می کند


 Watermark Jump to Top Link
پرش به بالای صفحه


ادامه مطلب ...


این سیستم رتبه بندی به شما کمک خواهد کرد که از تعداد بازدید صفحه وبسایتتان در هر لحظه مطلع شوید. فقط کافیست که نوار ابزار اَلِکسا را در وبسایتتان نصب کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه را بعد از نصب خواهید دید. این نوار ابزار اطلاعات سه ماهه را جمع آوری کرده و هر روز تعداد استفاده و بازدید از هر صفحه را محاسبه می کند. این محاسبات روی تعداد استفاده از یک سایت خاص و تعداد بازدید از صفحه ای در همان سایت تاثیر دارد. سپس با محاسبات ساده ریاضی ، سایت رتبه بندی می شود.

Alexa

رتبه بندی اَلِکسا توسط شمار زیادی از کارشناسان سایت ، و کارشناسان در تبلیغات داخل شبکه ای استفاده می شود تا میزان مرغوبیت وبلاگتان را بسنجد . بطور ساده اگر وبلاگی قصد بالا بردن هزینه های تبلیغاتی را داشته باشد ، الکسا به شما کمک می کند  نسبت به هزینه مورد نظرتان  وبلاگ مناسب و مرغوب تر را تشخیص دهید.

مشکلی که برخی از کاربران به آن اشاره دارند این است که ، الکسا نسبت به رتبه بندی سایت ها  مبهم و گاهی اوقات با بی دقتی عمل می کند زیرا  رتبه بندی را بر اساس وب مسترهای بزرگتر (Webmaster) و یا مخاطبان تکنولوژی انجام می دهد.

اما در واقع علت خطای اَلِکسا این است که اکثر افراد حرفه ای در این زمینه الکسا را روی وبشان نصب کرده اند که این برنامه برای کاربران عمومی هنوز ناآشناست.



ادامه مطلب ...


این ابزار که توسط تولز ایکس طراحی شده است ، پیام شما را در بالای وبلاگ و یا سایتتان به صورت متحرک و بسیار زیبا نشان می دهد.

این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا پیام خود را به صورت بسیار زیبا به کاربران و بازدید کنندگان وبلاگ خود اعلام کنید.

 



ادامه مطلب ...


این ابزار که توسط تولز ایکس طراحی شده است ، یک صفحه کلید (کیبورد) فارسی است که با قرار دادن آن درون وبلاگ خودتان می توانید وبلاگتان را بسیار حرفه ای تر نشان دهید.

کافیست کد این ابزار را در قسمت تنظیمات وبلاگ و بخش اسکریپت های اختصاصی قرار دهید.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 1851
بازدید کل : 175941
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content